Az online rendelésről:
Rendelés folyamata
1. Regisztráció
A regisztráció előfeltétele a rendelésnek!
A regisztrációval kapott regisztrációs kóddal (partnerazonosító) van lehetőség megrendelés leadására és a továbbiakban a megrendelések nyomon követesére. Regisztrálni a Belépés menüpontban előzetesen, vagy a Rendelés menüpontból indulva van lehetőség. Regisztrációnál a kapcsolattartáshoz, adatközléshez illetve a számlázáshoz szükséges adatokat kell megadni.
Az adatok megadása után a gombra kattintva, az adatvédelmi szabályzat elfogadását követően valósul meg a regisztráció. Sikeres regisztráció esetén a Regisztrációs kód (Partnerazonosító) automatikus e-mail üzenetben érkezik és a kapott felhasználói fiók aktiválásával megrendelésre, jegyzőkönyvezett eredményeinek nyomon követésére tudja használni az oldalon létrehozott fiókját.
2. BejelentkezésA felhasználók email címmel és a hozzá tartozó jelszóval tudnak belépni, amelyet a következő felületen lehet megadni:
Amennyiben a felhasználó elfelejtette a jelszavát, akkor van lehetősége az elfelejtett jelszó funkció használatára. A felhasználó az email címét megadja, és a rendszer küld neki egy új jelszó beállítására alkalmas linket.
3. Rendelés indítása, megrendelés leadása:
A felhasználói fiókba belépve a gombra kattintva az alábbi felület jelenik meg:
A regisztráció alapján automatikusan kitöltődő adatok: a Megrendelő regisztrációs kódja, Megrendelő neve és Címe.
Minden rendelésnél megadható/változtatható a számlázási név és cím, melyek amennyiben nem kerülnek kitöltésre, úgy a regisztrált adatokkal kerül kiszámlázásra a tétel.
A Minta neve mező kitöltése után a gombra kattintva a vizsgálatok igénylése mezők aktívvá válnak.
A vizsgálat igénylésénél a mintanévhez kötelezően hozzá kell rendelni a minta jellemzőit (minta típus, színe), valamint a megrendelni kívánt szolgáltatás típusát és az alábbi nyilatkozat megtételét: „A terméket forgalomba hozatali engedéllyel rendelkező állapotban mintázta-e? (8/2021. (III. 10.) AM rendelet 5. 11§ 6.pontja értelmében).”
A megrendelés indítása a gombra kattintva, az Általános szerződési feltételek elfogadása után történik.
Az ügyféladatok bizalmas kezelése érdekében a leadott minták egyedi azonosítóval kerülnek ellátásra. A rendelés adatlap, valamint a megrendelés indításáról automatikusan küldött e-mailes visszaigazolás is tartalmazza a mintához generált egyedi azonosítót (felépítése EBK-NET-****), mely előfeltétele a minták vizsgálatra történő átvételének. A mintavételért a megrendelő felelős, mintaleadást követően a minták szakszerű tárolásáról a boranalitikai laboratórium felelős.
4. Eredmények közlése
A Megrendelés teljesítéséről, a vizsgálati eredmények online felületre való feltöltéséről a megrendelő által megadott e-mailre érkezik visszaigazolás és az elkészült pdf formátumú jegyzőkönyv, a borlabor@uni-eszterhazy.hu email címről. Az elkészült jegyzőkönyvek a fiókba belépve a Rendeléseim menüpontra kattintva visszakereshetőek, továbbá a vizsgálat időpontja és/vagy a mintakód alapján le is szűrhetőek.
Egyedi kérésre az elkészült jegyzőkönyv papíralapon is átvehetők a Kutatási és Fejlesztési Központban.
5. Leadott megrendelés törlése
Téves megrendelés, vagy a megrendelésben történő módosítási szándék esetén a megrendelés törlésére van lehetőség a jegyzőkönyv kiküldéséig vagy a leadástól számított 24 órán belül. A Megrendelés törlését Partnereink kizárólag a borlabor@uni-eszterhazy.hu email címre küldött emailben vagy telefonos elérhetőségeinken tudják megtenni.